Navigatie

Algemene voorwaarden

Algemene leveringsvoorwaarden van SB Sieraden.

1. PRIJZEN
Alle vermelde prijzen op de website zijn in Euro's en inclusief BTW.
Afhankelijk van de betaalmethode kunnen prijzen en/of eindprijzen variëren.
Door fluctuaties in de edelmetaalkoersen kunnen prijzen van artikelen daags veranderen.


2. BESTELLEN
a. Over uw bestelling kunt u navraag doen bij SB Sieraden, E-mail : sandranld@zonnet.nl  U dient altijd uw bestelnummer hierbij te vermelden. 
b. SB Sieraden kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor foutieve leveringen veroorzaakt door onduidelijkheden op het bestelformulier. 
c. SB Sieraden behoudt het recht om zonder opgaaf van redenen bestellingen te weigeren. 
d. Bestellingen worden:  Op bestelling voor u gemaakt ( houdt u rekening met een maaktijd van ten minste 5 werkdagen of anders als dat bij het betreffende artikel is aangegeven), geleverd uit voorraad of voor u besteld bij de fabrikant of leverancier.  Als goederen op het moment van bestellen niet aanwezig zijn, krijgt u bericht per e-mail over de verwachtte leverdatum. 
e. Indien uw bestelling uit meerdere artikelen bestaat, zal dit 1 opdracht worden behandeld. 
f. U krijgt na het plaatsen van de bestelling een bevestiging toegestuurd waarin de uiteindelijk te leveren goederen en het totaalbedrag vermeld zijn. Deze goederen worden voor u gereserveerd, besteld, vervaardigd, vermaakt en/of gegraveerd. 
g. Wij beschouwen een bestelling pas definitief als besteld als uw betaling door ons is ontvangen. Vanaf dan gaan wij ook pas voor u aan de slag met het uitvoeren van uw bestelling.


3. BETALING
SB Sieraden levert niet op rekening. Uitsluitend op de onderstaande wijzen:
a. Betaling via iDEAL of Bancontact
b. Vooraf overmaken op Bankrekening IBAN:NL40 INGB 0004532013 - BIC:INGBNL2A tnv S. Brandse-juwelier te Velsen-noord o.v.v het bestelnummer en de naam waaronder de bestelling is gedaan. 
Pas als uw betaling door ons is ontvangen beschouwen wij een bestelling daadwerkelijk als besteld.


4. LEVERING
a. De levering op uw adres geschiedt meestal binnen 1-5 werkdagen indien het door u bestelde artikel op voorraad is. Wij laten u per e-mail weten wanneer uw bestelling verstuurd wordt. 
b. Levering van de artikelen geschiedt in een deugdelijke neutrale verpakking via PostNL als normale binnenlandse briefpost zending. De gebruikelijke duur van het transport is 1 à 2 werkdagen. De hoogte van de verzendkosten is afhankelijk van de door u gekozen verzendwijze; dit wordt aangegeven op het bestelformulier. LET OP! Als standaard briefpost verzonden zendingen zijn niet verzekerd. De verzending is op uw eigen risico en u kunt SB Sieraden niet aansprakelijk stellen voor het eventueel niet of niet goed aankomen van uw bestelling. Ons advies is dan ook om uw bestelling ten minste Verzekerd (aangetekend) te laten verzenden. De opgegeven indicatie voor de overkomstduur is alleen geldig binnen Nederland. Zendingen naar het Buitenland hebben een langere overkomstduur.
c. Indien u een geschenkverpakking wenst dan dient u dit aan te geven in het commentaar vakje tijdens het bestelproces.
d. SB Sieraden kan niet aansprakelijk gesteld worden voor beschadigde en / of onvolledige aangetekende of verzekerde pakketten. Indien uw pakket beschadigd of geopend aankomt dient u dit niet te accepteren en aan de postbesteller terug te geven. 
e. Uw zending wordt verzonden op de door u tijdens het afrekenen gekozen verzendwijze.
f. De factuur voor uw levering kunt u via uw account downloaden en zelf uitprinten. Indien u specifiek een factuur met BTW wenst te ontvangen dan kunt u deze bij ons aanvragen per email, geeft u daarbij uw BTW nummer aan ons door. De BTW factuur wordt per email aan u verzonden
g. Verzending in aangetekende brief. (ingesloten goederen zijn verzekerd tot maximaal 50 euro).
In aangetekende brief met Verzekerservice ( ingesloten goederen zijn verzekerd tot maximaal 5500 euro ).
h. Indien uw bestelling met standaard post wordt verzonden dan komt er geen track en trace code op uw zending. Uw zending is dan niet verzekerd en ook niet te volgen. Wij adviseren om te kiezen voor verzekerde verzending. Hiermee wordt de bestelling verzekerd verzonden en komt er dus een track en trace code op uw pakje waarmee de bestelling te volgen is. Wij laten de keuze voor deze mogelijkheid vrij tot een bepaald bestedingsbedrag. Maar raden het wel aan toch deze opwaardering te kiezen. Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid voor het niet of niet goed aankomen van bestellingen die niet verzekerd aan u zijn verzonden.


5. ANNULEREN EN WIJZIGEN VAN EEN BESTELLING
a. Indien SB Sieraden uw bestelling niet binnen redelijke of overeengekomen datum kan leveren heeft u het recht uw bestelling te annuleren. Overmacht en normale besteltijden vallen buiten deze, evenals speciaal voor u op maat gemaakte, veranderde, gegraveerde artikelen, speciale aanbiedingen, uitverkoop of speciale bestellingen.
b. De afnemer kan een bestelling via e-mail annuleren. Omdat wij onze levertijden zo kort mogelijk proberen te houden dient u een geplaatste bestelling welke via IDEAL aan ons betaald is uiterlijk 30 minuten nadat u de betaling deed te hebben geannuleerd. Is uw bestelling al ingepakt en of onderweg dan kan er niet meer geannuleerd worden. Wij zullen annuleringskosten in rekening brengen.


6. RUILEN OF RETOUR
a. Ruilen of Retour kan pas na overleg met  SB Sieraden. U krijgt van ons retourinstructies en een retournummer.
Zendingen zonder retournummer worden door ons altijd geweigerd.
b Gebruik voor Ruilen of Retour altijd ons retourformulier. 
c. Indien de klant gebruik maakt van zijn ruil of retourrecht, komen de kosten van terugzending alsmede mogelijke annuleringskosten en/of administratie en/of bankkosten voor zijn rekening.
d. Indien de klant een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen nadat wij de retourzending hebben ontvangen, en alles in onberispelijks staat bij ons is binnen gekomen, terugbetalen.
e Volg voor ruilen of retour verder ook onderstaand stappenplan:

Stappenplan retourneren/ruilen:
Om uw ruiling of retournering zo goed en spoedig mogelijk te verzorgen vragen wij u om onderstaand stappenplan aan te houden;

1 Download ons Ruilen / Retourformulier (Via rechtermuisknop Opslaan als)
2 Op het formulier kunt u aangeven wat uw voorkeur heeft; of u het artikel wenst te ruilen, te repareren of dat u uw aankoopbedrag van het artikel terug wenst te ontvangen. 
3 Een retour wordt echter altijd door de retourafdeling beoordeeld om te kijken of het ook daadwerkelijk mogelijk is aan deze voorkeur te voldoen.
4 Wij verzoeken u het pakket met het product aangetekend (handtekening voor ontvangst) te sturen naar;

S. Brandse
Bleyenhoevelaan 3
1951KC Velsen-noord

Wij adviseren u het pakket aangetekend (handtekening voor ontvangst) te verzenden i.v.m. kwijtraken of beschadigen. Dit is niet verplicht, maar houdt u er rekening mee dat als een niet aangetekende zending onverhoopt niet bij ons aan mocht komen dit uw eigen risico is en dat u ons hiervoor niet aansprakelijk kunt stellen. Dit geldt tevens voor retourzendingen welke als pakket zijn verzonden. Voor gewone pakketten hoeft niet te worden getekend waardoor het niet zeker is of het pakket terecht komt bij de juiste ontvanger. U kunt namelijk geen enkel recht ontlenen aan een track en trace code omdat er geen handtekening voor ontvangst hoeft te worden geplaatst. Helaas komt het regelmatig voor dat pakketjes waar niet voor getekend hoeft te worden in de verkeerde brievenbus worden gedaan. Hierdoor is het zomaar mogelijk dat het, omdat het verkeerd is bezorgd, dus niet bij ons terecht komt.

De retourzendingen worden op volgorde van binnenkomst in behandeling genomen en beoordeeld, u wordt op de hoogte gehouden van de status.
Is uw artikel defect? Lees dan ook over garantie en klachten.

7 - UITSLUITING VAN RUILEN OF RETOUR
a. Producten waarin op verzoek gegraveerd is
b. Producten die op speciaal verzoek gemaakt zijn. Artikelen welke op bestelling voor u gemaakt worden/zijn
c. Producten die op maat gemaakt zijn zoals bijvoorbeeld ringen, kettingen en armbanden, afgeknipte meterwaren (ketting, leer, veter etc)
d. Producten die overeenkomstig uw specificaties zijn aangepast
e. Oorbellen en piercing sieraden. Wegens hygiëne.
f.  Producten die duidelijk persoonlijk van aard zijn
g. Producten welke speciaal voor u besteld zijn. (Dit zijn niet de artikelen die wij normaal op voorraad hebben maar die op het moment dat u uw bestelling deed even waren uitverkocht.)
h. Alle artikelen uit de categorie Handgemaakt of DESIGN.

 

8. GARANTIE EN KLACHTEN
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat er iets misgaat met uw aankoop, wij zullen dan alles in het werk stellen dat het probleem zo spoedig mogelijk voor u wordt opgelost. Uiteraard met de mogelijkheden die binnen ons bereik liggen.
a. SB Sieraden hanteert de volgende garantietermijnen: 
Nieuwe horloges - 2 jaar op uurwerk. (geen garantie op kast, glas, kronen en band, zelf openen van horloge, waterschade, bij onjuist gebruik). Batterij tot 3 maanden na aankoop.
Sieraden van goud en zilver - Op elk sieraad zit een jaar garantie op fabricagefouten. Schade ontstaan door slijtage tijdens het dragen van het sieraad, onjuist gebruik, breuk van kettingen en armbanden , indeuken van artikelen, valt altijd buiten de garantie. De garantiebeoordeling wordt gedaan door de goudsmid of een andere deskundige. Hierdoor kan dit soms enige tijd in beslag nemen.
Doublé, verguld of plated sieraden. Geen garantie op de doublé laag of plating tenzij dit uitdrukkelijk anders is aangegeven.
b.SB Sieraden is niet aansprakelijk voor schade of letsel aan personen of andere producten, welke is veroorzaakt door het dragen of gebruiken van de geleverde producten. 
c. Klachten over het geleverde artikel dienen per omgaande via email aan ons gemeld te worden. 
d. SB Sieraden zal de eventuele schade of niet juist functioneren aan het product beoordelen. Indien blijkt dat het product ondeugdelijk is, wordt het gerepareerd of u krijgt een nieuw exemplaar toegezonden. Indien hetzelfde product niet meer leverbaar is, krijgt u in overleg een vervangend artikel. 
e. Schade, die ontstaan is aan het artikel, tengevolge van onjuist gebruik is voor rekening van de afnemer; ook als dit binnen de garantietermijn valt. 
f. Schade ontstaan tijdens transport als niet gekozen is voor verzekerde verzending vallen buiten de verantwoording van SB Sieraden.
g. Reparaties buiten de garantie termijn worden pas uitgevoerd na ontvangst van uw betaling. 
h. Artikelen kunnen alleen geruild en teruggenomen worden na overleg en als zij onbeschadigd en in originele staat retour komen. Indien het artikel beschadigd is, zullen de kosten van herstel voor uw rekening zijn. Dit zal direct verrekend worden met de ruiling of de terugbetaling*. 
i. Retourzendingen zijn voor rekening en risico van de afnemer. 
Om uw garantie - reparatie zo goed en spoedig mogelijk op te lossen vragen wij u om onderstaand stappenplan aan te houden;

1 Download ons Reparatieformulier (Via rechtermuisknop Opslaan als)
2 Op het formulier kunt u aangeven wat het probleem - defect is.
3 Voeg dit formulier bij de producten in uw zending.
4 Wij verzoeken u het pakket met het product aangetekend (handtekening voor ontvangst) te sturen naar;

S. Brandse
Bleyenhoevelaan 3
1951KC Velsen-noord

Wij adviseren u het pakket aangetekend (handtekening voor ontvangst) te verzenden i.v.m. kwijtraken of beschadigen. Dit is niet verplicht, maar houdt u er rekening mee dat als een niet aangetekende zending onverhoopt niet bij ons mocht aankomen, dit uw eigen risico is en dat u ons hiervoor niet aansprakelijk kunt stellen.

LET OP: Bij een defect horloge verzoeken wij u vriendelijk het garantiebewijs van het desbetreffende model mee te sturen. Zonder aanwezigheid van het originele garantiebewijs kunnen wij GÉÉN garantie verlenen.
De retourzendingen worden op volgorde van binnenkomst in behandeling genomen en beoordeeld, u wordt op de hoogte gehouden van de status. Zodra wij meer informatie hebben, stellen wij u zo spoedig mogelijk op de hoogte. Houdt u rekening met een reparatietermijn van minimaal 14 dagen.
Betreft het een ruiling of retournering? Lees dan eerst ruilen en retourneren.


10. PRIJSWIJZIGINGEN
a. SB Sieraden behoudt zich het recht voor om zonder enige aankondiging vooraf prijswijzigingen door te voeren.


11. ADRES VOOR RUILEN EN/OF RETOUREN

S. Brandse
Bleyenhoevelaan 3
1951KC Velsen-noord

LET OP! Altijd moet er een Retournummer op de zending worden vermeldt. Zendingen zonder retournummer worden door ons geweigerd. Gebruik NOOIT de naam SB Sieraden of Juwelier op de retourzending. Dit is vragen om problemen omdat de post dan zou kunnen vermoeden dat er artikelen van waarde in uw zending kunnen zitten.

10. PRIVACYVERKLARING
Voor uw bestelling hebben wij noodzakelijkerwijze uw adres- en persoonsgegevens nodig. Deze gebruiken wij uitsluitend om uw bestelling te verwerken.
De door u verstrekte persoonlijke gegevens zijn strikt vertrouwelijk en worden enkel door SB Sieraden gebruikt. We stellen de aan ons ter beschikking gestelde gegevens nooit aan derden beschikbaar.


11. WIJZIGINGEN LEVERINGSVOORWAARDEN
SB Sieraden behoudt zich het recht voor deze voorwaarden te wijzigen, zonder hierover verantwoording af te leggen aan anderen.

 

© 2017 - 2019 SB-Sieraden | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel